The Most Degrading Foot Pictures We Can Take DESCRIPTION: How Can Me And Goddess Nikkole Really Take The Most Degrading Pictures Of A Foot Fetish Fan And Turn His Fear Of Being Exposed Up To The Max??? Well We Make Him Crawl Into The Room With A Blind Fold And Have Him Pucker Up And Try To Find The Feet As We Drag Him Around The Room On A Leash. Those Are Some Pretty Degrading Pics But There Is Nothing Like The Classic Foot Gagging Pics So We Can Post That Everywhere. MODEL: Goddess Nikkole GENRE: Mean Girls, Domination, Femdom
INFO:
====== Format: MPEG-4 Resolution: 1080 x 1 920 Duration: 15 min 56 s Size: 935 MiB
LOSER LICKS IT UP! DESCRIPTION: This Was A Fun Game To Play With Two Of My Slaves. They Had Been Begging Me For A Footjob From Their Queen. So I Decided To Give It To Them- With A Catch, Of Course. The First One To Cum Wins...And The Loser Has To Lick Up The Winner'S Cum!! Lol!!!!! MODEL: GENRE: Mean Girls, Domination, Femdom
INFO:
====== Format: MPEG-4 Resolution: 720 x 1 280 Duration: 14 min 15 s Size: 218 MiB
I Drink Your Tears DESCRIPTION: I Drink Your Tears See This Glass? It'S Full Of Your Tears. All The Pain I Put You Through Is In This Glass And It Means Nothing To Me. I Put You Through Physical Pain With My Whips And Ballbusting. And Then You Cry. I Put You In Emotional Pain By Making You A Little Cuckold And You Cry. I Put You In Sexual Pain By Keeping You Chastity And You Cry. I Put You In Financial Pain Raping Your Wallet And You Cry. The Thing Is It Doesn'T Mean Shit To Me. I Drink It Up Like It'S Nothing! Like Any Other Ordinary Glass Of Water. You'Re Such A Pathetic Fool. But Don'T Stop, I'M Still Thirsty MODEL: Princess Beverly GENRE: Mean Girls, Domination, Femdom
INFO:
====== Format: MPEG-4 Resolution: 1080 x 1 920 Duration: 7 min 38 s Size: 502 MiB
Bonus Face Sitting Interview DESCRIPTION: Let Us Tell You What We Did To The Slave In The Other Video We Made Called "I Watch Her Sit On Your Face" Lol! We Laugh All About It. Oh And You Get To See A Close Up View Of Our Asses As We Pose In Front Of The Camera... Extra Close Up. Would You Let Us Sit On You... You Don'T Need Oxygen, Haha! Look At These Asses. MODEL: Goddess Harley GENRE: Mean Girls, Domination, Femdom
INFO:
====== Format: MPEG-4 Resolution: 1080 x 1 920 Duration: 5 min 25 s Size: 474 MiB
Sterilizing the Slave DESCRIPTION: Today Queen Suvana And I Very Nearly Destroyed A Slave'S Baby Makers, And Boy Was It Fun. This Particular Slave Is In Training And Was Very Willing To Submit To Any Form Of Torture That We Wanted To Subject It To. Without Any Hesitation It Willingly Placed Its Cock And Balls In A Homemade Device That Squeezed Its Package As We Stood On It Full-Weight For As Long As We Like. The "Ball Crushing" Sterilization Device Has A Thick Sheet Of Clear Plastic That Allows Us To Walk On Its Balls And See Them Flatten From The Weight Of Our Body As We Do So. We Took Turns Squashing Its Balls, Making It Wince And Cry. If Either Of Us Had Merely Jumped Up And Down A Few Times Those Balls Would Have Literally Popped. Lol Then No More Sperm Makers For Slave Boy! We Took Mercy On It, Though, But For Purely Selfish Reasons. If We Did Crushed His Nuts, We Wouldn'T Be Able To Squish Them Again In The Future, Ha Ha. Featuring:Goddess Suvana, Queen Kasey MODEL: Queen Kasey GENRE: Mean Girls, Domination, Femdom
INFO:
====== Format: MPEG-4 Resolution: 720 x 1 280 Duration: 9 min 45 s Size: 571 MiB
After Filming Foot Bitch DESCRIPTION: You'Re The Lucky Foot Fan On Set After I'Ve Just Completed My Filming Of The Clip Called "1 Hour Leg Loop" And You Get To Watch Me Take My Shoes Off And Worship My Feet! MODEL: Princess Amber GENRE: Mean Girls, Domination, Femdom
INFO:
====== Format: MPEG-4 Resolution: 1080 x 1 920 Duration: 8 min 1 s Size: 203 MiB
Where You Belong DESCRIPTION: ~~This Slave Just Got Whipped And Broken In My Last Video. Now He Sits At My Feet Where He Belongs. I Use Him As A Human Step Stool And Make Him Lick The Bottom Of My Dirty Shoes. It Means So Much More When A Slave Licks My Shoes Out Of Fear And Total Degradation Than Due To A Foot Fetish. I Want Him To Know That I Really Don'T Care About His Life And That He Will Still Come And Lick Dirt Off My Shoe When I Snap My Fingers. MODEL: Princess Cindi GENRE: Mean Girls, Domination, Femdom
INFO:
====== Format: MPEG-4 Resolution: 1080 x 1 920 Duration: 8 min 18 s Size: 727 MiB
Out Of Your LEAGUE! DESCRIPTION: Ok, So I Got A Request From A Slave That Sent Me A Bunch Of Gifts Off My Wishlist To Know What It Would Be Like If A Loser Like Him Came Up To Me - A Goddess - In Public And Had The Nerve To Actually Ask Me Out On A Date. Lol! MODEL: GENRE: Mean Girls, Domination, Femdom
INFO:
====== Format: Windows Media Resolution: 480 x 640 Duration: 8 min 23 s Size: 191 MiB